close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך מתכוננים לחתונה ולמה אטרקציות לחתונה יכולות לשנות לך את כל החתונה?

מערכת שורשד סיוון, תשפ27/05/2020

מצאתם אחד את השנייה, בשעה טובה ומוצלחת, הגיע הזמן להתחיל להכין את האטרקציות לחתונה, איך מתחילים? ובאיזה שלב מתחילים לבדוק?

תגיות:
למצוא אחד את השנייה לא היה קל, רוב האנשים מתחתנים כיום בסוף העשור השלישי ובתחילת הרביעי, זאת אומרת שלא מעט זמן לוקח לפגוש את האחד והאחת ואז להחליט סופית שזה מעכשיו ולתמיד. אז אחרי שהתרגשתם והתארסתם, העלתם את הסטורי המיוחד לאינסטגרם ולפייסבוק, שלכם הודעות לכולם, עכשיו מגיע הרגע הקריטי להתחיל להכין את החתונה. אירוע שנמשך בין 4-6 שעות, אירוע שצריך להיות מושלם ולתת לכם כוחות להמשך חייכם. נפרט קצת את השלבים הבאים שלפניכם.

לסגור אטרקציות לאירוע
הדבר החשוב ביותר בשלב הראשון הוא קודם כל למצוא תאריך, התאריך צריך להיות תלוי
בדבר שאתם הכי רוצים ובאילוצים מסביב. זאת אומרת כך, אם יש לכם משפחה קרובה עמוסה, דירשו מהם לפתוח יומן ולרשום רשימה של תאריכים שבהם אי אפשר לעשות חתונה. לאחר מכן אם יש לכם אולם שאתם מאוד רוצים בדקו מה התאריך הפנוי לו או לחילופין אם יש לכם להקה או ד'יג'י שאתם רוצים ספציפית וודאו קודם מתי הם יכולים. אלו הם שלושת הדברים המעכבים ביותר. במידה ואין לכם העדפות לאולם ספציפי כבר עכשיו או דיג'י אפשר פשוט להתחיל לחפש ולמצוא את מה שמתאים. וכמובן להתחיל לחפש אטרקציות היום יש מספר רב של אטרקציות לחתונה כמו קיאק פירות תותחי קור לייזרים ומלא דברים נוספים בדרך כלל נהוג לסגור חבילה שכוללת את הכל על מנת לקבל את המחיר הטוב ביותר.

כמה מגנטים מבטיחים לכם באמת?
אחד המשפטים המפורסמים שמופיעים במודעות פרסום של מגנטים לאירועים זה "ללא הגבלה" ללא הגבלה זאת כמובן מציאות לא אפשרית, הרי לא ייתכן שמישהו יהיה אתכם עד אור הבוקר במידה והמסיבה תמשך הרבה מאוד שעות, מצד שני גם לעשות סיבוב בקטנה זה גם לא הגיוני. חשוב להבין מגנטים לאירועים הם מוגבלים עד השעה 12 בלילה אבל עד השעה הזו אני יכול להבטיח לכם שכל מי שבאירוע ייהנה במגנט איכותי ויפה.

הזמנות לחתונה באיזה עיצוב שרק תרצו
הזמנות לחתונה יעשו עבורכם את העבודה, כמובן שטוב וחשוב לשלב גם הזמנות לחתונה און ליין, כך שיהיה לכם מעקב מי אישר הגעה ומי לא בקלות וללא מאמץ. השילוב בין הזמנות לחתונה מודפסות לבין הזמנות און ליין זה השילוב האידיאלי בין חתונה מכובדת ומכבדת לבין ניהול חכם ויעיל. כמובן זה עוזר מאוד בכל מה שקשור לאישורי הגעה ומאוד מקל על הזוג בהושבת האורחים

לתפור את הפינות
בשלב זה תוכלו להתחיל לדאוג לשמלת כלה, לצלם אירועים, עיצוב חופה במידה ולא תקבלו עם האולם או תרצו לשדרג, וכן בגדים לחתן, סידור פרחים, זר לכלה, צלם מגנטים ועוד...

אל תשכחו לעקוב באמצעות האתר שלנו על האטרקציות החדשות כי תמיד יש חדשות ולהתעדכן בסדר גודל של האירוע שאתם עורכים ולהיערך עם כל הספקים בהתאם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה